News
The Lost Treasure in the Mysterious Islands
דצמבר 25, 2020 ברק דיאמנט
סיפורים

האוצר האבוד באיי המסתורין / פרק 9

משה, חברו של טים למסע באיי המסתורין, רץ נואשות אחרי המעופף המפלצתי אשר חטף את טים המבוהל. לאחר דקות אחדות של ריצה מתישה, ראה משה שהמעופף מתכונן לנחיתה. הוא נאנח, והביט לעברו כשהוא נעצר ממעופו ונחת בקול עמום בשדה הפתוח. משה התקדם אל מקום הנחיתה בצעדים שקטים ודרוכים. כשסוף סוף הגיע, הוא הביט בין העשבים הירוקים והמראה שראה היה קשה מנשוא. נגד עיניו ישב טים חסר האונים מול המעופף הרעב. משה הבין שהוא חייב לעשות משהו. הוא הסתכל סביבו בבהלה, ואחז בענף הראשון שראה. "אל תיגע בו!" הסתער משה אל זירת הקרב בצעקה רמה. "משה!" קרן טים. המעופף ההמום האדים מכעס והיישיר את עיניו האדומות והרושפות לעבר עיניו של משה. "בטח בי!" קרא משה אל טים והתכונן לכל דבר שיקרה. המעופף האכזרי התכוון לפתוח בשאגה, אך שאגה אחרת הקדימה אותו. טים, משה והמעופף הביטו בתימהון במפלץ שעמד למולם. היה זה אותו המפלץ שעזר לטים ולמשה להגיע אל האיים! "עזוב אותם, לאקו!!" קרא בזעם, ולא חיכה לתגובה. הוא הסתער על המעופף והרביץ לו בכל כוחו. לאחר קרב קשוח ברח המעופף מהמקום שותת דם כל עוד נפשו בו.

" זה היה גדול!!!" קרא טים בהתרגשות לעבר משה והמפלץ. "אתם מדהימים!" הוא אמר וחיבק את משה. "כן…אהה.." מלמל משה במבוכה מהחיבוק הלא צפוי של טים. "תודה רבה לך! רוב הסיכויים, שאם לא היית מופיע פתאום, לא היינו יוצאים חיים מהמקום הזה!". "אהה… זה סתם!" השיב המפלץ בביטול. "בכל מקרה, שמחתי לעזור!! אני חייב לחזור לאוקיינוס במהרה, כי ארוחת הצהריים שלי מתקררת. להתראות!" הוא אמר, קרץ לטים ומשה, ופנה אל האוקיינוס הפתוח.

"בסדר" אמר משה לאחר שהמפלץ נעלם באופק. "בוא נבדוק איפה האוצר". טים נענה מיד להוראתו של משה, והוציא את המפה מהתרמיל. "אני לא מאמין!" קרא משה בתדהמה. "לפי המפה, האוצר נמצא ממש כאן!". באמת?" התלהב טים. אז בוא נתחיל לחפור. משה הוציא מתרמילו שלו 2 אתי חפירה והשניים החלו במלאכה. לאחר שעה קלה של עבודה קשה, החל טים להרגיש שהאדמה מתקשה מתחת לרגליו, ולאחר זמן קצר הבין שזו מתכת. "משה! התקרב!" קרא טים למשה, שחפר בצד השני של המקום. "נדמה לי שזה זה!". משה קרב אל טים מזיע ומותש, ובכוחות משותפים העלו את המתכת הכבדה על האדמה, ושמחו לגלות שזו תיבה חלודה. "מצאנו את זה טים" חייך משה חיוך עייף אל חברו למסע. "כן" ענה טים כלא מאמין. "אחרי המסע הארוך הזה, וההרפתקאות הרבות, סוף סוף מצאנו את זה! האוצר האבוד שבאיי המסתורין!!

הי, שמי ברק דיאמנט. בן 10. בשעות הפנאי אני אוהב לצייר, לכתוב סיפורי מתח, פנטזיה ודמיון.

מתגוררים בכרמית? רוצים לכתוב מאמר? דבר איתנו

תגובות

© 2020-2024כרמית שליכל הזכויות שמורות