News
חורשת הנופלים בשער ישוב
דצמבר 29, 2020 זיו דיאמנט
טיולים וטבע

המלצה לטיול בצפון – שאר ישוב

לפני שבוע ביום ראשון אני ומשפחתי קמנו בבוקר והתארגנו לטיול. הבאנו מים, אוהל, בגדים, תיקים, אמגזית (בשביל לבשל) ומשחקים (קלפים, שש בש, דמקה, כדור) שיהיה כיף. אוקי, עכשיו נתחיל בטיול עצמו. אז קמנו בבוקר כמו שאמרתי והתחלנו לנסוע צפונה. הגענו לעין שוקק. בהתחלה הלכנו קצת והיתה שם בריכה של מעין. שם אכלנו ארוחת עשר. אחרי האוכל נכנסנו קצת למים. אספנו דגים קטנים בקופסה כדי להתבונן בהם, ואחר כך שחררנו אותם בחזרה למים . לאחר מכן עשינו מסלול שהולכים בתוך המים ויש מפלים קטנים והנחל הוא לא עמוק בכלל, מגיע עד לרגלים. משם נסענו למקום שקוראים לו "מצד עטרת" אכלנו ארוחת צהרים ליד המים, ואז הלכנו למסלול ליד המים והיה שם "הרדוף מצוי" שהוא פרח רעיל. סיימנו את המסלול ונסענו לשאר יישוב ששם ישנו באוהלים. לילה טוב.

יום למחרת קמנו והלכנו ל"חורשת הנופלים", נכנסנו למים והיה קר מאוד מאוד והיה שם נחל קטן ושם אכלנו ארוחת עשר. משם נסענו ל"עין דיבשה" והיה שם מסלול של מים רדודים עם בריכות קטנות שאפשר לעצור בהן. חלק נשארנו לשבת בבריכה ואני עליתי את כל המסלול של המים עד למפל העליון ובסוף היה שם נוף מהמם. משם נסענו לשוט באבובים בנהר הירדן ואז חזרנו לשאר יישוב, עשינו "על האש" והלכנו לישון. לילה טוב.

קמנו בבוקר של היום השלישי והכנו קנאפה; היה ממש טעים. עצרנו באנדרטת אסון המסוקים וקראנו על החיילים שנהרגו והיה מיצג של הרבה אבנים וזה הזכיר לנו את טרבלינקה. ואז נסענו כמעט עד הגבול עם לבנון ל"מצפה בניה" על שם בניה ריין ז"ל שנהרג במלחמת לבנון השנייה. עלינו למעלה ושמענו הסברים על בניה שהוא הציל הרבה חיילים וראינו את הבקעה שמתחתינו. עשינו עוד מסלול מים בנחל צלמון ומשם נסענו לכינרת. הספקנו להיכנס למים לפני השקיעה, הקמנו את האוהל והלכנו לישון. לילה טוב. 

בבוקר קמנו ונכנסו ישר לכינרת, היינו המון זמן במים, עד הצהריים. ואז חזרנו הביתה שמחים מאוד! ממליצה לכולכם לטייל בארץ ישראל היפה!  

הי, שמי זיו דיאמנט, בת 8. יש לי 2 אחים ואני בת יחידה, אמצעית בין השלושה. עברנו לכרמית בקיץ שעבר, 2019, מהעיר פתח תקווה. אנחנו גרים בשכונה הצבאית. אני אוהבת לרקוד, לכתוב וקצת לצייר.

מתגוררים בכרמית? רוצים לכתוב מאמר? דבר איתנו

תגובות

© 2020-2024כרמית שליכל הזכויות שמורות